|
ردیف
|
عنوان |
| ۱ |
جایگاه مهارت نوشتن در ساختار آموزشی پیش از دانشگاه (با تأکید بر دورۀ متوسطۀ ۲)، دکتر مریم دانشگر، ۱۳۹۴
|
| ۲ |
ارزشیابی مهارتهای زبان و ادبی دانشآموختگان نظام متوسطۀ شهر تهران، دکتر مریم دانشگر، ۱۳۹۴ |
| ۳ |
سنجش و ارزشیابی مهارت سخن گفتن با تکیه بر درستخوانی و روانخوانی، دکتر مریم دانشگر، ۱۳۹۵
|
| ۴ |
سیر تحوّل و تطوّر کتابهای دسی زبان و ادبیات فارسی از ۱۳۰۰ تا ۱۳۵۷ ش، فرناز صادقی، ۱۳۹۷ |
| ۵ |
سنجش و تحلیل بروندادهای نظام آموزش متوسطۀ کشور از منظر مهارتهای چهارگانۀ زبانی، دکتر مریم دانشگر، ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ |
| ۶ |
سیر تحوّل و تطوّر کتابهای درسی زبان و ادبیات فارسی از ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۹، فرناز صادقی، ۱۳۹۹ |
| ۷ |
بررسی و تحلیل هویت ملی در کتابهای درسی از منظر زبان، خط و ادبیات فارسی، دکتر مریم دانشگر، ۱۴۰۲ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|