|
ردیف
|
عنوان |
| ۱ |
آیا مهارت خواندن نادیده انگاشته میشود؟ پژوهشی دربارۀ کتابهای درسی پایۀ چهارم و ششم اتریش |
| ۲ |
مصاحبه با دکتر رسول شایسته ـ مؤلف کتابهای درسی فارسی دورۀ دبیرستان ـ دهۀ پنجاه |
| ۳ |
گزارشي قياسي ـ كيفي از پنج نظام آموزشي: اسپانيا، تركيه، جمهوري چك، جمهوري اسلامي ايران |
| ۴ |
گزارشی از شیوۀ آموزش «اُ استثنا» در پایه اول ابتدایی |
| ۵ |
گزارشی از درسهای آزاد در کتابهای درسی فارسی |
| ۶ |
بررسی درس املا در مدارس با تأکید بر دورۀ اول متوسطه |
| ۷ |
مطالعۀ تطبیقی محتوای آموزشی درس انشا در کتابهای درسی مقطع راهنمایی از ۱۳۴۸ تا ۱۳۹۱ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|